Szkło jest trendy – poznaj nową markę TREND GLASS
KuchniaTREND GLASS to nowa polska marka, która oferuje piękne w formie, funkcjonalne wyroby szklane w duchu minimalizmu. Zadebiutuje w Polsce i na światowych rynkach już na początku lipca.
W takim właśnie duchu zaprezentowała się polska marka TREND GLASS podczas prestiżowych targów „Ambiente” we Frankfurcie. Proste i funkcjonalne szklane wyroby nawiązujące do idei „Simplicity” niedługo będą dostępne dla każdej miłośniczki wnętrz. TREND GLASS zadebiutuje w Polsce i na światowych rynkach już na początku lipca.
Marka, która doskonale wpisuje się w dekalog prostoty Dietera Ramsa, powstała z myślą o codziennym użytkowaniu. Szkalnki, dzbanki, pucharki do lodów i inne produkty znajdą zastosowanie w każdej kuchni i jadalni. Są uniwersalne, nieprzekombinowane i piękne w swojej prostocie. TREND GLASS, nawiązując do idei „Simplicity”, zachęca do celebrowania codzienności i chwil spędzanych z rodziną. Wyroby marki pięknie komponują się z rzeczami, które już znajdują się w domu. Wprowadzają do niego miłą atmosferę oraz budują dobry nastrój.
Szkło stołowe i dekoracyjne
Starannie przygotowane kolekcje składają się ze szklanek, talerzy, miseczek, dzbanków, karafek, pucharków do deserów oraz produktów dekoracyjnych, takich jak wazony i świeczniki na tealighty. Szkło, z którego powstały jest solidne i wytrzymałe. Sprawdzi się doskonale nie tylko na specjalne okazje, ale również na co dzień. Dodatkowym atutem są ekologiczne korki, pokrywy czy dekle, które ułatwiają przechowywanie.
TREND GLASS pod hasłem „Tworzymy więcej niż szkło” bezkompromisowo łączy kilka aspektów: prostoty, funkcjonalności, przyjemności i celebrowania wspólnych rodzinnych chwil, estetyki, jakości oraz troski o środowisko naturalne. Naczynia i wyroby dekoracyjne marki powstają w ramach bezodpadowej technologii produkcji szkła, co oznacza, że tzw. stłuczka trafia ponownie do pieca. Szkło użyte do produkcji wszystkich przedmiotów w 100% podlega recyklingowi. Jest naturalną alternatywą dla szkodliwego plastiku.
Marka oddaje w ręce miłośników wnętrz wyroby piękne, które są dostępne dla każdego, zarówno pod względem cenowym, jak i dystrybucyjnym – pierwsze produkty można będzie kupić w dużych sieciach handlowych już w pierwszym tygodniu lipca. Krajowa premiera zbiegnie się w czasie z premierą międzynarodową.
Zdjęcia: materiały prasowe marki